Makrome Yastık Kılıfı Yapımı

DIY Macrame Pillow - Easy and Fun macrame project - #macrame #macrameknots #macramediy

Kılıfı bitirdikten sonra örerken kullandığımız şiş, çubuk her neyse ondan ayırıyoruz ve yastığımıza takıyoruz hepsi bu.

Malzemeler

  • Makrome ipi
  • Makas
  • Dikiş makinesi (opsiyonel)
  • Yastık kılıfı
  • Şiş ve ya çubuk
  • Metre

Nasıl Yapılır?

Bu Yastık için, zaten sahip olduğunuz bir yastık kılıfı ile başlayabilir veya hızlı bir zarf yastık kılıfı yapabilirsiniz. Ancak henüz yapmayın! İlk önce 5. adıma bakın. Ben de hızlı bir yastık örtüsü yaptım. İp ile mükemmel şekilde eşleşti ve harika görünüyor. Bununla birlikte, makromeyi daha öne çıkarmak istiyorsanız, yastık örtünüz için zıt bir renk seçin.


1.Adım

İplerinizi kesin! 2 metre olacak şekilde 16 tane ip kesiyoruz.

2.Adım

İpleri ikiye katlıyoruz ve hepsini şiş veya kullanmak istediğimiz çubuğa ters kazık bağı ile bağlıyoruz. Bilmiyorsanız buradan çok hızlı bir şekilde öğrenebilirsiniz.

3.Adım

1 sıra alternatif kare düğümü yapıyoruz. İki parmak gibi bir uzunluk boşluk bırakıyoruz ve yine kare düğümü yaparak yastığımızın boyu kadar devam ediyoruz. En sona ulaştığımızda soldan sağa yatay yarım düğüm ile devam ediyoruz. Daha sonra da sağdan sola yapıyoruz.

4.Adım

Şimdi örmeyi bitirdik. Ben biraz sallanan ip olmasını istedim. Siz de istediğiniz gibi ayarlayıp kalan ipleri kesebilirsiniz. Şimdi Kullandığınız çubuktan örgünüzü çıkarın ve ya kesin.

5.Adım Örgümle Yastık kılıfını nasıl birleştireceğim?

  


Sandiviç yapar gibi yastık kılıfının arkasını yerleştiriyoruz araya makrome örgümüzü koyuyoruz ve üstüne de yastığın diğer kısmını yerleştiriyoruz. Makrome sandiviçteki et gibi. Daha rahat örmek için iğneleyebilirsiniz. İpler de diktiğiniz kısmın içinde kalmalı. 

Şimdi kılıfımızı sadece bir yeri açık kalacak şekilde dikiyoruz ve tersine çeviriyoruz.


DIY Macrame Pillow - Easy and Fun macrame project - #macrame #macrameknots #macramediy

 Örgüyü yastığa iyice sabitlemek için ben farklı bir makrome ipi kestim ve onunla örgümü resimdeki gibi yastığa geçirdim.

  

Koltuğunuza farklı bir hava katacak olan makrome örgülü yastığınız hazır. Üzerine yatmak biraz rahatsız bütün model yüzünüze çıkabilir :))



Yorumlar

  1. Hayatımda gördüğüm en saçma teknik. Birde örnek diye koymuşsunuz saçma sapan. Yastık mı oldu şimdi o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın. Bu blog, benim web tasarım dersim için hazırladığım bir ödevdi. Yetiştirmek için hızlı hızlı hazırlamışım. Haklısınız bu örnek pek bilgilendirici olmamış.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar